top of page
intro1_brush.png
intro0_V.png

קלט

נקלוט את פרטי הלקוחות וההזמנה

יוצאים לדרך, לבצע את מה שתכננו! 

שלב ראשון הוא לקבל פרטים, כלומר קלט.

דורון

mentor_1.png

עצות מעולם ההייטק

  • נוכל לייצר יחס אישי בתוכנה אם קודם נקלוט את פרטי הלקוחות ואז נוכל לפנות אליהם בשמם. אחר-כך נקלוט את פרטי ההזמנה.

  • בקשות הקלט צריכות להיות מנוסחות כך שיהיה ברור ללקוח.ה מה השאלה.

  • שמות המשתנים צריכים להיות בעלי משמעות כדי שיהיה אפשר להבין את התוכנית שלנו! למשל אפשר לקרוא למשתנה pizza, אבל לא x.

  • עבור הדפסות ושמות משתנים - תמיד אפשר להשתמש באפליקציית Translate. גם מתכנתים מנוסים עושים זאת!

עוד משהו שעושים בהייטק: נעזרים במידע מהאינטרנט!

דורון

mentor_1.png

 הכנו לכם עמוד עזרה עם הסברים ודוגמאות של כל מה שלמדנו.
שימו
: תמיד תוכלו לפתוח את העזרה, חפשו את האייקון למעלה משמאל.

 

שימו לב, כדי להמשיך אתם צריכים לקבל קישור למחברת קולאב של הפרויקט.

icon colab white.png
icon colab white.png
עברו לקולאב הפרויקט, ועבדו על שלב הקלט
Let's_go_to_work.png
bottom of page