top of page
יוצאים לדרך, לבצע את מה שתכננו!
שלב ראשון הוא לקבל פרטים, כלומר קלט.
דורון
עצות מעולם ההייטק
-
נוכל לייצר יחס אישי בתוכנה אם קודם נקלוט את פרטי הלקוחות ואז נוכל לפנות אליהם בשמם. אחר-כך נקלוט את פרטי ההזמנה.
-
בקשות הקלט צריכות להיות מנוסחות כך שיהיה ברור ללקוח.ה מה השאלה.
-
שמות המשתנים צריכים להיות בעלי משמעות כדי שיהיה אפשר להבין את התוכנית שלנו! למשל אפשר לקרוא למשתנה pizza, אבל לא x.
-
עבור הדפסות ושמות משתנים - תמיד אפשר להשתמש באפליקציית Translate. גם מתכנתים מנוסים עושים זאת!
עוד משהו שעושים בהייטק: נעזרים במידע מהאינטרנט!
דורון
הכנו לכם עמוד עזרה עם הסברים ודוגמאות של כל מה שלמדנו.
שימו ❤: תמיד תוכלו לפתוח את העזרה, חפשו את האייקון למעלה משמאל.
שימו לב, כדי להמשיך אתם צריכים לקבל קישור למחברת קולאב של הפרויקט.
bottom of page