top of page
עצות מעולם ההייטק
-
נוכל לייצר יחס אישי בתוכנה אם קודם נקלוט את פרטי הלקוחות ואז נוכל לפנות אליהם בשמם. אחר-כך נקלוט את פרטי ההזמנה.
-
בקשות הקלט צריכות להיות מנוסחות כך שיהיה ברור ללקוח.ה מה השאלה.
-
שמות המשתנים צריכים להיות בעלי משמעות כדי שיהיה אפשר להבין את התוכנית שלנו! למשל אפשר לקרוא למשתנה pizza, אבל לא x.
-
עבור הדפסות ושמות משתנים - תמיד אפשר להשתמש באפליקציית Translate. גם מתכנתים מנוסים עושים זאת!
עוד משהו שעושים בהייטק: נעזרים במידע מהאינטרנט!
דורון

הכנו לכם עמוד עזרה עם הסברים ודוגמאות של כל מה שלמדנו.
שימו ❤: תמיד תוכלו לפתוח את העזרה, חפשו את האייקון למעלה משמאל.
שימו לב, כדי להמשיך אתם צריכים לקבל קישור למחברת קולאב של הפרויקט.
עברו לקולאב הפרויקט, ועבדו על שלב הקלט

bottom of page


